اس ام اس بی قراری سری اول
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس بی قراری سری اول
نوشته شده در سه شنبه 22 مرداد 1392
بازدید : 1618
نویسنده : Mohammad

بیهـــــودِه نَـقّـــاش بــــــودِه ام . . .
ایــــــטּ هَمِـــــﮧ ســـــال . . !
بِـــــﮧ چَ ــــــــشم هــایَت ڪِـــــﮧ مے رِسَـــــم ،
قَلَـــــــم مــــوهـــا خ ـــــیس مے شَــــوَنــد . . .
بِـــــﮧ لَــب هــایَت ڪِــــﮧ مے رِسَـــــم ،
دَستَــــــم مے لَــــــرزَد . . .
رَنـــگــ هــــا مے گــُــــریـــزَنــــد ،
وَ قــاب هـــاےِ خ ــــــالے ، ، ،
تَنـــ ــهـا . . .
نَبــــودَטּِ تـــــو را . . .
بِـــــﮧ دیـــــوارِ زِنـــدِگـــــے ام ،
مے ڪـــــوبَنــــــد . . .

.

.

.

میگـن :

علـف بایـد بــه دهـن بزی شیرین باشـه !

یه عمر خودمـون رو کشتـیم شیـرین ترین علف دنیا باشیم …

غافل از اینکه اصلا طرف بـز نبود !

گاو بـود و به خوردن مقوا عادت کرده بـود !!!

.

.

.

اعصاب سگی این روزای من ،

نتیجه ی گربه صفتی

آن روزهای توست …

.

.

.

اینو خوب تو گوشت فرو کن …

شایـــد راه رو عوضی برم …

ولی با یـه عوضی راه نمــیرم …

.

.

.

ببند در آن دلت را … که به روی همــه باز است …

یخ کردم …

.

.

.

اولا فکر میکردم مــن تنها کلید خوشبختی هستم

کــه بــه در قلب تو خوردم !!!

اما الان کــه نگاه میکنم میبینم

قلب تـو به هــر کلیدی میخوره …

.

.

.

سعی نکن متفاوت باشی …

در این روزگار نامرد ، فقط خوب باش …

خوب بودن به اندازه ی کافی متفاوت است …

.

.

.

کی میخواهی بفهمی انگشـتت فقط جاى یک حلقه دارد ؟؟

دلت را دست به دسـت میکنى براى چه ؟؟؟

.

.

.

احترام برای بعضی ها ،

بیشتر از کراک و شیشه توهــم میاره …

.

.

.

بهتره نداشته باشمت !

تا ایــن کــه داشته باشم و نــدونم با چند نفر شریکــم !

.

.

.

بـا اعصاب مـــن بـازی نکن

بخـوام باهات بــازی کنــم شهربـازی مـیشی !

.

.

.

چــون شاخـه گلی در لیوان

زخم های تنــــم

از تو آب میـخورند …

.

.

.

به من که رسیدی چــه سرت شلوغ شد …

میدونستم پا قدمم خوبه ،

اما نه دیگـــه اینقد …

.

.

.

گیرم پشت صحنه کات نمیدهــد

تا کی خود را ردر آیینه

گریم میکنی ؟

.

.

.

دلم درد میکند …

به گمانـــم خام بودند

خیال هایی کــــه به خوردم داده بــودی …

.

.

.

اون روز عصبانی بودم بهت گفتـــم بی لیاقت …

الان عصبانی نیـــستم بی لیاقـت …

.

.

.

اگر وجدان هـــم فروشی بود،

برای خــرید تمایلی نداشتی …

.

.

.

کاش تـوی تـقویم روز نامرد هم داشتیم

کــــه بشــه به بعضی ها تبریک گفت !

.

.

.

فـکر نکن خیلی با ارزشی …

فقط اینو بدون وقتی ارزش ها عوض میشــن ،

عوضی ها با ارزش میشن …

.

.

.

تمام درد من چشمان تو بود …

که به من اشک میداد و به دیگران چشمکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

.

.

.

از شباهتـتون فــهمیدم کــه تو نسبتی با گاوآهن داری !

اومدی ، زندگیم رو شخم زدی ، زیر و رو کردی رفتی …

.

.

.

کاش اینــقدر کـــه برای دست زدن به گوشی ات حساسیت داشتی

به ” تــن ات ” هم داشتی …

.

.

.

بزرگترین اشتباهــم ایــن بـــود کـــه التماست کردم بمانى …

نمى ارزیدى …

دیــر فهمیدم …!

.

.

.

مهم این نیسـت که رفتی ،

مهم اینه کــــه دیگه برنگردی …

.

.

.

یه سری فکر میکنن شاخی هستن برا خودشون ،

عزیزم تو مــوی زایدی ، باید بــری تو سطل زبالـــه !

.

.

.

مــثل یک پالتــوی خزدار بود قصه باهم بودنــمان !

از ترس خراب شدنش کمــتر سـراغش می رفتیم !

.

.

.

ازاینکه امروز مورد توجه هستی خوشحال نباش ،

تیتر اول روزنامه امروز کاغذ باطله فرداخواهد بــود …

.


.

پــَـر گرفتم …

حتی پرواز را هــم تجربه کردم …

ای کـــاش زودتـــر میــرفتی …

.

.

.

در دســترس بودنت دیگر برایم ارزش ندارد …

اکنون نــه مشترک هستی …

نه مـــورد نظر …

.

.

.

دوستت دارم هایت را باور می کنم …

درست مثل امضای آخر نامـــه هایت کــه می گویی خون است …

اما طعـم آب انار میــدهد …

.


.

مــن بـه تونگاه میکردم و تو به ساعت …!

تو قرارداشتی و من بیقراری …

لعنت به این زندگی پریشان …

.

.

.

شخصیت منـو با برخوردم اشتباه نگییـــر

شخصیت من چیزیه که من هJستم …

اما برخورد مـــن بستگی داره به اینکــــــه ” تو کی باشی ” …

.

.

.

چشمهای تو شفافـــترین برکه هاســت

اما قامــت مــن شاید آنقدر بلنـــد است

کــه توی چشمهای تو جا نمی شود …

باید برای عاشقی هایــم

دریـا میـجستم !



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس بی قراری , ,
:: برچسب‌ها: بی قراری ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: